Synct: Nu vågar jag själv varken tro eller hoppas nånting. Själv tror jag på ett antiklimax och att Jonte inte alls är klar och presenteras på ispremiären.
Men skulle det mot förmodan vara fallet så kan jag känna det varit rätt smart att bygga upp en hype i folkmun utan att för den delen gått ut med nått officiellt. Nu lär det komma en del extra folk bara för att ryktet går att Jonte skall presenteras.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men skulle det mot förmodan vara fallet så kan jag känna det varit rätt smart att bygga upp en hype i folkmun utan att för den delen gått ut med nått officiellt.
Nu lär det komma en del extra folk bara för att ryktet går att Jonte skall presenteras.