1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2356685

Sv: Apropå nånting...
Kongo: Idén bör alltså inte vara: Hur skapar vi ett wow; en raket och en live-artist?
Idén bör vara: Klacken är vårt wow. Hur bidrar vi till att fler och fler lockas av att stå där, så att klacken blir bättre och bättre och en ännu starkare USP (unik säljfördel för match-besökaren)?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kongo: Å andra sidan ska inte utvecklingen av matcharrangemanget gå bakåt i utvecklingen.
Det ska logiskt sett inte varit 10ggr bättre arrangemang för ca 15 år sedan än det är nu när det dessutom finns bättre tekniska förutsättningar.
Det behöver absolut inte vara lika påkostat som Luleås ljud o ljusshow men det ska inte kännas som vi håller samma proffsighet som ett mittenlag i HA i denna fråga.
Till o med Oskarshamn har ju åtminstone blått sken över klacken.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer