Dä va ä jävvla tjat! Dra igång switschhelvete så Dallas kom på allvar å int en mass trams!!! Å tillåt mehavd sprit i ryggsäck å livemusik å lit å sånna dä glädflickor i radera å danz!! Lit showbizz fö fan som förr i tin!! Väx upp fö fan!! Ispremiär på lillörta å då jävvlas smäll dä i EON!!!🎉🥳🤟
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Å tillåt mehavd sprit i ryggsäck å livemusik å lit å sånna dä glädflickor i radera å danz!!
Lit showbizz fö fan som förr i tin!!
Väx upp fö fan!!
Ispremiär på lillörta å då jävvlas smäll dä i EON!!!🎉🥳🤟