Sputnik: Näe'rå - några säkra källor har jag inte. Åtminstone inte så länge Timrå IK inte går ut med det. Om det ens blir av, vill säga.
Däremot är jag rätt säker - och kan om det behövs hitta säkra källor som har ganska god insyn i min alkoholkonsumtion - på att det gick alldeles utomordentligt att dricka vin en söndag också. Därav mitt svar till nomaden.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Däremot är jag rätt säker - och kan om det behövs hitta säkra källor som har ganska god insyn i min alkoholkonsumtion - på att det gick alldeles utomordentligt att dricka vin en söndag också. Därav mitt svar till nomaden.