Blue Saint: Vad som än händer kan jag lova att det sista Zäta skulle göra är att svika Timrå för ett lag i någon av sveriges andra hockeylag.
Zäta är Timrå, Zäta tillhör oss, Zäta kommer att spela i NHL , Zäta kommer att uppnå stjärnstatus. MEN: Zäta kommer ALLTID tillbaka............................................................. till Timrå ik!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Zäta är Timrå, Zäta tillhör oss, Zäta kommer att spela i NHL , Zäta kommer att uppnå stjärnstatus.
MEN: Zäta kommer ALLTID tillbaka............................................................. till Timrå ik!!