1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614889 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2357447

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Ja fast ser man till vad Frölunda fick för pengarna med alla reklambyråer de anlitade så kan man lika gärna skippa det helt och hållet. Skit i hur tröjan ser ut och se till att vinna matcher istället.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Ja det är också en tanke. Tycker dock det är viktigt med shysst design, och för varumärket kan det göra vansinnigt mycket. Sånt brukar kosta pengar. Vissa barn börjar ju heja på lag enbart pga logga/tröja, som sedermera kan bli livslånga fans. Dock inte nu. Fullt fokus på att inte förkorta fans (läs min) livslängd med negativa kval. Tröjjäveln kan vi oroa oss för när spelet stämmer.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer