1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2357648

Sv: Apropå nånting...
Om man ska göra det enkelt för sig nu så skulle man kanske kunna smyga in på nåt ispass och titta om JD är med. Och om ja, vilka delar han isåfall kedja med?

Han lär (eller borde inte iaf) inte få ta en plats i en toppkedja om han inte ska spela där, utan i en mer ”jag vill bara vara på is”-kedja med Hållander och Molinder eller annan *nder. Typ.

Angående ST igår. Inte bra. Hade dock inga högre förväntningar och abonnemang på tidningen sen tidigare så kände mig inte speciellt lurad på nån konfekt. Men det kändes halvhjärtat, och bara dumt när Jennifer skulle in och kommentera helt plötsligt. But why? Kör allt i tysthet istället men se till att iaf personen som rattar kameran har nån form av syn och kan följa puck och zooma in, zooma ut.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer