1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2357768

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: du som var på plats 😊 Vilka gjorde målen? Vilka satte straffarna? var ju omöjligt att se på tvn

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Annaaa: Ähumm... nu var det ju det här med tröjor utan nummer?? 😆🤣🙈 Jag måste vara helt ärlig säga att jag inte tittade så noga, så jag vet inte. Anton Lander hade mycket puck, men han passade helst, liksom många andra, inklusive Jonathan Dahlén. Att det blev mål kändes som det kvittade, man slog som sagt hellre en snygg passning som kanske blev mål än att faktiskt skjuta och försöka göra mål själv.

Försäsong heter det ju av många anledningar...

Sv: Apropå nånting...
Verkar som vi inte kommer få svar förrens slutet av månaden angående JD
Uppladdat:

500x0-screenshot-2022-08-04-161502_0.png


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...