1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2357854

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Nope, kommer han topp 5 så skulle han göra det bra, tro mig. Pettersson, Lander, Hansel och Vedin kommer före, sedan är frågan om det blir Dahlén eller Hartman.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Dahlén kan definitivt vinna Timrås poängliga. Vore inte konstigt alls. Får han styra ett PP i SHL kommer det ösas in med poäng.

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: om han ansluter blir det garanterat(nåja) topp 3 i interna poängligan. Han lär få lira i en topplina samt logga en massa jävla tid i PP som playmaker.

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Tror dock att Dahlén lär komma i topp 4 i Timrås poängliga. Han borde kunna landa kring 40 poäng sträcket ändå. Vore konstigt om Dahlén skulle vara bäst betald och vi inte har lite mer förväntningar på honom trots allt. Även om det inte är en flopp om han inte vinner Timrås interna poöngliga givetvis. Gör man 22 poäng i NHL trots en skadefylld och stundtals nedpetad i 3:e -4:e kedjan/bänkad så tror jag han har mycket poäng i sig på SHL nivå med.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...