1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2357888

Sv: Apropå nånting...
Captain Crash: Jo lite så äre över Jonte. Om inget lag i NHL är intresserad av honom i början av juli, varför skulle någon vara det i augusti? Dom har ju listor, budgetar och planeringar att gå efter. Det är ju inte så att en GM efter sin kvällswhiskey i slutet av Augusti helt spontant ringer Elefalk för att snacka kontrakt på Dahlén.

Vissa lag är uppe i 60milj CapHit medans andra är uppe i 90milj. Det kommer trejdas mellan dessa organisationer såklart så alla klubbar har mellan 75 och 82milj i Cap när första matchen spelas.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...