Men för att svara på din fråga eller påstående eller vad det nu var: bara i matcherna mot er, tror inte Rahimi spelar i alla lag. Nu spelar vi dock inte i samma liga, och 46 knän, lagläkaren, ambulanspersonalen, akuten, naprapaten, tandläkaren, familj, släktingar, fans, fystränaren och alla inom TIK tackar för det oavsett om snutte JD kommer eller inte. Och tack Wallson. Prosit.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men för att svara på din fråga eller påstående eller vad det nu var: bara i matcherna mot er, tror inte Rahimi spelar i alla lag. Nu spelar vi dock inte i samma liga, och 46 knän, lagläkaren, ambulanspersonalen, akuten, naprapaten, tandläkaren, familj, släktingar, fans, fystränaren och alla inom TIK tackar för det oavsett om snutte JD kommer eller inte. Och tack Wallson. Prosit.