Sverige - Schweiz 3 - 0 i början på tredje.
Inlägg: 2359255
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Viasat är ju jävligt bra, de kör reklam fast matchen pågår, helt jävla sjukt.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Ja inte är dom bra inte småkronorna. Niederbach är jag inte alls imponerad av. Det har jag väl aldrig varit iof.
+ 2