Jugge: Men inte större meriter än de flesta som lirat i Brynäs förstås? Samtliga som dragit på sig Brynäströjan har väl vunnit allt som går att vinna, inklusive tvpucken
Jåkkinen: Det har nog varken jag eller någon annan Brynäsare påstått. Men om man som hockeysupporter inte har koll på vem Johan Larsson är, ja då är man antingen inte hockeyintresserad eller så är man jäkligt inskränkt. Jag har bra koll på samtliga spelare i Timrå, trots att dom inte är i närheten av samma meriter som JL.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer