1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2359291

Sv: Apropå nånting...
Jugge: Haha storhetsvansinne deluxe? Har följt hockey i allmänhet sen jag kan minnas. Kunde väl alla relevanta namn på svenska spelare i NHL mellan 99 och 2014. Sen blev man lite för vuxen för att spela NHL på playstation, och för att vara vaken på nätterna och kolla matcher. På senare år finns det för många Johan Larsson, Elias Andersson, Jesper Johansson etc etc.. Som helt enkelt inte ger avtryck om de inte spelet för laget man håller på, eller gjort 50+ poäng en säsong. Det handlar inte om ointresse för hockey, utan ert nyförvärv har väl helt enkelt inte gjort tillräckligt stort avtryck för den breda publiken.

Med det sagt är det säkert en jättebra värvning.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Storhetsvansinne? Vill minnas att det var ett jäkla liv på er Timrå supportrar när värvningarna av Lander, Pettersson och Wedin blev klara… För att inte tala om efter försäsongen förra året.. Vi vet ju alla hur den säsongen slutade.. 🙂

Nä, nu har jag inte tid med er längre. Vi kan väl pratas vid igen efter kommande 52 omgångar så kan vi summera. Ska vi säga så?..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer