Jugge: Nu handlade inte detta ”storhetsvansinne” om att man inte får vara glad/peppad över en värvning, utan snarare om er (din?) otroligt ömma tå att man inte har någon större koll på Johan Larsson, som uppenbarligen inte charmat den stora massan tlllräckligt 😅 Där du liksom börjar gaffla om inskränkthet, obygdsmentalitet och hockeyointresse för att Johan Larsson inte direkt ringer någon superstjärnaklocka (återigen, han är säkert jätteduktig). Menar du att många timråiter grät ut i ert forum ifall någon Brynäsare inte hade någon vidare uppfattning om Wedin?
Absolut, vi talas vidare då. Min känsla är verkligen att vårt lag har mycket mer kärlek för klubben, och att det kommer vara mer avgörande än meriterna på spelarna i respektive lag. Men jag kan såklart ha fel.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Absolut, vi talas vidare då. Min känsla är verkligen att vårt lag har mycket mer kärlek för klubben, och att det kommer vara mer avgörande än meriterna på spelarna i respektive lag. Men jag kan såklart ha fel.