1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614957 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2359514

Sv: Apropå nånting...
{9682}: Ser att du skriver om Toby. Fyllot och kvinnomisshandlaren. Vet inte om det kan bli så mycket värre...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag är rätt avslappnad eftersom jag är MoDoit. Vunnit så mycket. Bryr mig inte om skvaller.