1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2359656

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Jag har ju varit med länge, men visst har man en känsla att denna säsong och nästkommande blir ngt utöver det vanliga som Timrå supporter?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: "något utöver det vanliga"... ja vi kanske slipper kvala i a f

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: med tanke på att vi har många bra och bärande spelare på längre kontrakt så känns framtiden riktigt ljus flera år framåt.
Blir det inte top-6 denna säsong kan det gott o väl bli det nästa eller den efter det.

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Håller med! Länge sedan jag hade så här positiva känslor inför en säsong. Vi går in i en säsong med ett lag man inte ens kunde drömma om för 2 säsonger sedan. För något år sedan hade man Stene (som knappt visste vad offside var] i truppen till detta. Taggad som fan.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.