+ 4
Inlägg: 2359682
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Haha, underbart!
Ett av mina värsta/bästa Timråminnen är säsongen 17/18 när jag prickade in en dejt hemma hos mig inför match 7 mot Karlskrona. Var så nervös så jag tänkte att om jag har något annat att fokusera på medan matchen är på i bakgrunden så blir det kanske bättre. Slutar med att jag sitter 1m från TVn hela dejten. Stackars tjejen sitter i soffan bakom och försöker småprata medan jag skriker i 3h.
Vi blev inte tillsammans.
Ett av mina värsta/bästa Timråminnen är säsongen 17/18 när jag prickade in en dejt hemma hos mig inför match 7 mot Karlskrona. Var så nervös så jag tänkte att om jag har något annat att fokusera på medan matchen är på i bakgrunden så blir det kanske bättre. Slutar med att jag sitter 1m från TVn hela dejten. Stackars tjejen sitter i soffan bakom och försöker småprata medan jag skriker i 3h.
Vi blev inte tillsammans.
+ 24
Jag sitter här i Krabi av alla ställen på jorden och försöker följa liverapporten i textform på ST. Det här var ju way before Trivago om man säger så, så ställets wifi var ju uber svajigt 🙈🤣