1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2361774

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Det där ligger hos familjen, tror inte vi kommer sörja dem ett smack faktiskt. De vill inte vara här, varsågod och packa väskan då. End of story

Saik-Modo....helvete, skillnaden mellan SHL och HA blir tydlig. Samt Modos totala avsaknad av spets. Mellanmjölkssatsningen fortsätter hos våra länsgrannar

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: ...och Modo torskade IGEN, allt är som vanligt och man kan sova lugnt.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ok ja då är det bättre de går vidare ifall det är så. Det skall trots allt finnas en stolthet att bära Timråtröjan. Individualister kan vi klara oss utan.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ungefär så. Det kan nog vara rätt bra för grabbarna att komma bort från stan.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tack då vet jag. En Njurundabo har aldrig fel. Morsans sida är ju därifrån. 😊

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: på tal om spets i Modo's livesändning i ÖA.
-Hur är det med spetsen framåt? -Har vi redan nu ngn potentiell målskytt..?

-Nja, av den här matchen att döma ser det tungt ut med den biten.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer