Tsss. Zäta hade enligt initierade källar ritat på det så gott som färdiga kontraktet med Modo under våren 2000 - OM inte TIK gått upp i ES det året. Så glöm att han skulle harvat i TIK om ni fortfarande hängt i Superallsvenskan.
...vem vet, nästa år kanske ni möter Sundsvall igen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Zäta hade enligt initierade källar ritat på det så gott som färdiga kontraktet med Modo under våren 2000 - OM inte TIK gått upp i ES det året.
Så glöm att han skulle harvat i TIK om ni fortfarande hängt i Superallsvenskan.
...vem vet, nästa år kanske ni möter Sundsvall igen.