Nike89.. tycker om dig när du är såååå positiv.. men kanske det är dags att vakna.. sundsvall i elitserien..dream on boy.. det är lika sannoligt som om moverare skulle få in en tackling på mig i supporter matchen,bli fred på jorden,att det finns liv på pluto,att jag skulle vinna en bil på bingolotto,
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
tycker om dig när du är såååå positiv..
men kanske det är dags att vakna..
sundsvall i elitserien..dream on boy..
det är lika sannoligt som om moverare
skulle få in en tackling på mig i supporter
matchen,bli fred på jorden,att det finns liv på
pluto,att jag skulle vinna en bil på bingolotto,