Nike89.. har du sett BAMBI på hal is?? det är min taktik...in fort som fan,ta stöd på sarg kanten,jobba sakta upp till offensiva blå..sikta in mig på mål.ber SMOKEY skjuta på mig o då jävlar kommer inte moverare åt mig..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
har du sett BAMBI på hal is??
det är min taktik...in fort som fan,ta stöd
på sarg kanten,jobba sakta upp till offensiva
blå..sikta in mig på mål.ber SMOKEY skjuta på
mig o då jävlar kommer inte moverare åt mig..