+ 3
Inlägg: 2363490
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Fast det där med Swishkampanj vet vi ju inte, det är väl något Madhawk spekulerar i bara? "och inte omöjligt det blir swishkampanj också."
Är väl de här orden som väger tungt av höken "Jonathan Dahlén kommer att hamna i Timrå."
Han är ju vän och kollega med Jontes syrra, klart han vet lite mer än vad han kan skriva.
Är väl de här orden som väger tungt av höken "Jonathan Dahlén kommer att hamna i Timrå."
Han är ju vän och kollega med Jontes syrra, klart han vet lite mer än vad han kan skriva.
+ 3
Tänker inte spela ekonomiskt oberoende men kommer givetvis ge generösa bidrag, även om jag tycker att de kunnat kört denna kampanj över sommaren.
Vad är det värsta som hade kunnat hända? ”Åh nej han gick till NHL, nu får vi lägga pengarna på en annan spelare”. Frånvaron av kampanj trodde jag berodde på att man inte behövde det för finansiering.