Nike89.. nu ska du inte vara otrevlig emot en gamal man.. två skenor säger jag bara.. det är grejer det..det borde a-laget i ifsh prova..men det med att du sitter på läktaren o skriker jobba det är väl en vana?? med tanke på det lag du hejar på...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
nu ska du inte vara otrevlig emot en gamal man..
två skenor säger jag bara.. det är grejer det..det
borde a-laget i ifsh prova..men det med att du sitter
på läktaren o skriker jobba det är väl en vana?? med tanke
på det lag du hejar på...