Sputnik: Finalmatch Lördag klockan 12 säger väl allt 🤭 Varför lägger man inte den på Fredagskvällen runt klockan 20:00? Är man rädda för stök på läktarplats eller vad?
ante08: Det spelas redan 2 matcher på Fredagen. Kan nog vara det som spelar in. Sedan är det Sundsvall Open Trot på Lördagen, en typ superlördag som dom kallar det.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...