sargad: Fast kan inte förstå paniken riktigt. Har ju dock bara sett de 2 första perioderna men bra kontroll på grejerna och nivåskillnad som sagt. Lite svajigt målvaktsspel däremot.
Kollar man på matchen mot Brynäs så var det ju inte många som klagade på dåligt försvarspel? Möjligvtvis efter förstaperioden den matchen men sen var det ju kontroll rakt igenom efter det.
Den sämsta försvarsinsatsen har ju varit mot Sundsvall och den anledningen var ju att motivation slår klass.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Har ju dock bara sett de 2 första perioderna men bra kontroll på grejerna och nivåskillnad som sagt. Lite svajigt målvaktsspel däremot.
Kollar man på matchen mot Brynäs så var det ju inte många som klagade på dåligt försvarspel? Möjligvtvis efter förstaperioden den matchen men sen var det ju kontroll rakt igenom efter det.
Den sämsta försvarsinsatsen har ju varit mot Sundsvall och den anledningen var ju att motivation slår klass.