1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 23670

Sv: nu är det för lugnt..
DartV: Hade en ganska intressant diskussion i går vad det var vi behövde. är det ngt man saknar i laget idag är det en "riktig" ledare. Målvakter, forwards och backar ska kunna vara så pass bra att det inte ska stå och falla där.

Men en ledare... Problemet är hur man hittar en sån nu?? Det krävs mkt hjärta för att ta ett sånt ansvar. En kille som kan ta det i Timrå hittar man inte så lätt.
Jag tror att Lindholm skulle kunna bli en injektion.

Det bästa skulle ändå vara att övertala Huss att "joina" leken igen.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer