{9908}: Jag tycker också att vi är framtunga. Jag älskar satsningen och Dahlén ger oss ytterligare en dimension i anfallsspelet men jag kan inte ruska av mig tanken att om målskyttet skulle hacka har vi väldigt tunt med möjligheter att vinna jämna matcher. Jag tycker inte vi har någon målvakt som kan vara tungan på vågen och även om backsidan är spetsigare och tveklöst bättre saknar jag ändå lite för att vi ska kunna luta oss mot den.
Jag har gärna fel, men jag tror definitivt inte att vi kommer topp 6. Play-in skulle vara vad jag tror.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag har gärna fel, men jag tror definitivt inte att vi kommer topp 6. Play-in skulle vara vad jag tror.