Meduza: Vi har två uttalat defensiva backar, Svensson och Strömberg, varav den sistnämnda är skadebenägen. Erixon är en tvåvägsback med en ganska dålig säsong bakom sig. Eronen verkar vara en väldigt stabil tvåvägsback, men helt obeprövad på SHL-nivå. LaLeggia är 100 procent offensiv och stundtals en defensiv risk. Stenqvist är även han offensiv, oklart om han är en säkerhetsrisk och huruvida han är tillräckligt bra offensivt. Även han obeprövad i SHL. Edfeldt är junior. Slutligen kan man konstatera att vi endast har sex seniorbackar på kontrakt. Klart folk är skeptiska.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer