hubbenorlen: Det är samtidigt första SHL säsongen utan Freddan vid rodret, jag är försiktigt optimistisk trots allt. JJ och Rautio är utdömda på förhand, men som väl är så är målvakt typ det "enklaste" att åtgärda under säsong som individuellt snabbt kan göra skillnad.
Backsidan tycker jag ändå är fullt SHL duglig!
Sen har Dahlén aldrig spelat ett negativt kval med Timrå, dock varit i slutspel och kval uppåt i alla sina säsonger i Timrå. Det tar jag som ett gott omen. 😎
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
JJ och Rautio är utdömda på förhand, men som väl är så är målvakt typ det "enklaste" att åtgärda under säsong som individuellt snabbt kan göra skillnad.
Backsidan tycker jag ändå är fullt SHL duglig!
Sen har Dahlén aldrig spelat ett negativt kval med Timrå, dock varit i slutspel och kval uppåt i alla sina säsonger i Timrå. Det tar jag som ett gott omen. 😎