1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2368207

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Tror det blir bättre nu också iom samarbetet med Kovland. Mer platser på gymnasiet vilket gör att fler håller på med hockeyn ju äldre dom blir. Skulle behöva utvecklas ännu mer dock och kanske ett gymnasium i Njurunda i samarbete med IFSH och Hudik kan vara något. Blir bättre för regionen det med. Blir jättedyrt såklart med all utrustning osv men sponsorer kan ju lätta på lädret har vi sett tidigare.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DenRöda:Jag saknar en backjätte som kan stå på blå och skjuta hårda slagskott som ofta går i mål. Ett sånt hot vore bra att ha. Nog för att Svensson och Erixon laddar bössan då och då men det är för sällan. Eronen gjorde ett mål från blå i en träningsmatch, men tror inte att han är någon som står och bombar som jag efterfrågar.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer