+ 4
Inlägg: 2368724
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå4ever: Själv har jag bestämt mig för att skita i de där bilagorna i år. Tillräckligt mycket som gör mig förbannad i det här jävla landet ändå, behöver inte ytterligare bränsle
+ 3
Efter köpt tidningen idag börjar jag fundera hur dessa människor ens kan kallas experter.