+ 3
Inlägg: 2368838
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{9908}: EG är någon jag aldrig skulle vilja se bära en Timrå tröja. Minns för några år sedan(säsongen han skrev på för Luleå) så var han på estreet på sommaren och festade till det rejält. Gick så långt att vakterna kastade ut han för han stod och skrek hora åt någon tjej😂
+ 4

Den här spelaren vill jag aldrig se i Timrådressen igen. Stanna där du är, Erik.