+ 6
Inlägg: 2368850
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Jaa jag har också hört mer saker om honom än det jag såg själv på estreet, hört att han är en aningen speciell när han får i sig något under västen. Men på isen är han absolut duktig, men som sagt skulle aldrig vilja se han i Timrå. Därför är jag glad att vi har sånna som Lander, Dahlen, Strömberg osv. Riktigt bra killar allihopa.
+ 5
Får bara känslan av att han tycker att han är större än timrå. Lite som polarna som flyttade till Stockholm när man var 20, och fnös lite över hur Sundsvall var som stad. Ät skit, stanna där du är och kom inte gråtandes sen när du växt upp och ditt låtsasliv inte är så coolt längre.