Sputnik: Vackert att Dahlén fick göra ett mål också, det var han värd. Jag som satt på förhand och antydde att Dahlén gjorde Lööke och Lundin men så gör Lundin världens drömpass till Dahlén.
Klart godkänd match mot SHL-motstånd, lite svajigt i defensiven i första och lite svaga i offensiven men totalbetyget måste vara minst väl godkänt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Klart godkänd match mot SHL-motstånd, lite svajigt i defensiven i första och lite svaga i offensiven men totalbetyget måste vara minst väl godkänt.