Tycker det är ändå en rätt okej siffra med tanke på att det var en torsdag kväll och försäsong. Visst, det hade smällt högre med 3 000 men det gäller att ha förväntningarna på rätt nivå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tycker det är ändå en rätt okej siffra med tanke på att det var en torsdag kväll och försäsong. Visst, det hade smällt högre med 3 000 men det gäller att ha förväntningarna på rätt nivå.