1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2370551

Sv: Apropå nånting...
Rico01: I ditt fall var det väll en analogi till att du inte själv kollade upp publiksiffran? Alltså inget om att du borde åkt på matchen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: det gjorde jag visst, kollade alla matchrapporter jag kunde och har tillgång till men hittade det ingenstans. Prenumererar inte på st.nu så där kan jag inte läsa.

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Hellqvist som stod i intervjun igår och mer eller mindre utropade tre Leksandsspelare som mördade. Dagen efter visar det sig att ingen är skadad 😂. Den där flygande armbågen i huvet från ”tredjekillen” (situationen med Lander) var visst bara en feberdröm, precis som alla andra kunde se direkt när det skedde.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer