+ 4
Inlägg: 2371707
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Ja jävlar Småland nu är det nära! Nedsläpp i Göteborg på lördag som man längtar! Fyll hallen med timråsupportrar som sjunger och är glada och se till att ge Frölunda en riktig match. Vinn helt enkelt! Nu kör vi :-)
Nu fyll vi Ståpäls M på lörta!!!
Ja sitt i Majorna å hinka innan vid torge!
Sen ta ja snålskjutsa ner 😂
Vi ses rabbuslingar å ja ha börj förfest redan nu!
Skål tamjefan 🍾🥳