Inlägg: 2371761
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Röda Tallen: Eller Hanzl stället för Lander, om han vill behålla Timråitisk touch men är ute efter mer produktion. Om nu Hanzl inte är dyrare än Lander..
+ 2
Sen hade jag nog tagit Tambellini istället för Lander faktiskt. Tror Tambellini kommer göra fler poäng. Annars ser det grymt ut!