Villervalla: Så roligt att se ett reportage om Timrå på sportnytt! Om det går bra lär det bli fler reportage i vinter 🙂 Dahlen är positiv och verkar starkare och bättre än senast i hockeyallsvenskan. Blir ytterst intressant att se vad han kan uträtta i SHL tillsammans med de andra hemvändarna. Såg ut som de körde pä riktigt bra på bilderna från träningen. Imorgon får vi se om Dahlen fortsätter att göra poäng och spela bra. Finns risk för det 😉
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer