Tikarn97: Är ju ”matchvärmning” brukar inte vara så mycket närkamper då. Kanske är annat på försäsongen i och för sig, det har jag dålig koll på. Han närmar sig säkert men innan oktober kommer han nog inte kliva på.
Hassan: Förstod nog också att det låg till på det viset, vore chockerande ifall han redan är tillbaka nu när prognosen varit inställt på oktober, men vi får se helt enkelt! :)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer