+ 2
Inlägg: 2372060
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Älskade också Tenkrat! Var alltid farligt när han var inne. Gjorde det oväntade. Vi har många såna i vårt lag detta år som gör det oväntade :)
Snart dags för match! Nu kör vi! Kan vi få se lite gammal kemi Lundin-Dahlen som i senaste matchen kanske?! Skönt med lugnande besked om Hanzl!
Forza Timrå IK röd och cut hockeydynamit!
Snart dags för match! Nu kör vi! Kan vi få se lite gammal kemi Lundin-Dahlen som i senaste matchen kanske?! Skönt med lugnande besked om Hanzl!
Forza Timrå IK röd och cut hockeydynamit!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Riku Hahl… nu vet du vart jag tog mitt ena bidrag till mitt nick ifrån.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Ska man nu börja prata om andra som inte är finnar och Timrås bästa backar i modern tid så är det väl inget snack om att det är Caslava. En våt dröm fortfarande….
Skämt åsido, Riku Hahl var jag extremt svag för. Alla de som nämnts med. Kapanens absurda 03/04-säsong är ju det bästa jag upplevt i målvsktsväg i Timrå IK. Hade någon fäbless för Källarsson med där i milleniumskiftet, men kan ha varit pga hans namn. Rajamäki gjorde ett avgörande mål någon gång där han liksom hoppade fram på skridskorna (var det i maratonmatchen mot Leksand?), som också är fastetsat i minnet.
Finns för många. Koskinens mördarblick fick ju varenda tonårsgrabb på fall. Miljonkedjan.. 🇫🇮