1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2372157

Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Bra och fartfylld första period. Timrå dominerar och har haft många fina lägen. Bla missade Hartmann öppet mål efter ca 1 minut. Timrå styr spelet men känns lite slarviga i avsluten och sistapassen.
Modo står emot bra och jag tycker att de har överraskande bra passningsspel, framförallt i anfallszonen.
2-1 till Timrå hade väl varit rättvist efter första.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: En typisk sista försäsongsmatch innan seriepremiär. Tankarna och fokus är inte riktigt där utan snarare på lördagens match mot Frölunda och inte helt ovanligt att man håller igen för att slippa skador etc.

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: snyggt då följer man tidigare matchers mönster…


Törs man vänta sig ett litet ryck i andra med fler gjorda kanske.

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Bra att det är jämnt, vill ha spänning hela matchen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer