sargad: Går intecitytåg sträckan Linköping - Stockholm - Gävle. Dubbeldäckare som är trånga som attans.
Inlägg: 2372948
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Jag vet. Men då kommer man inte direkt till arenan och får inte prata med härliga timråiter under resans gång :)
+ 1