+ 1
Inlägg: 2374380
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Erol Ateceae: får man inga svar på det man skriver så brukar man såklart ha rätt i det man skriver. Den som skriver emot gillar inte Timrå IK men alla har rätt till sin åsikt och det respekterar jag.
Ähh, vad hände med:
"Men jag är stor ikväll"
Antog, bevisligen felaktigt, att du menade storsint eller den större personen.
För den där kommentaren var synnerligen småsint.