Redax 2: Otroligt att en kille som harvat i Almtuna i typ åtta år helt plötsligt blir en tongivande och stabil backgigant i SHL. Frågan är hur många oslipade diamanter det finns i de lägre divisionerna?
Smokey: Säkert en hel del. Tror dock att de som finns behöver ges möjligheten att prova på SHL spel tidigt. Ett förslag hade varit att anordna SHL camp där talanger kan visa upp sig för lagen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer