Sputnik: Jag kommer ihåg vår vändning mot Luleå förra säsongen, var väl den matchen då arenan verkligen öppnades upp igen. Blygsamma 4400 (tror jag) på plats, men på alla stolar fanns de här röda t-shirtarna med texten ”Sida vid sida” utdelade, som de flesta satte på sig. Så inramningen blev magisk och trycket var grymt. Vore ju grymt om Timrå tryckt upp t-shirtar till torsdag också då det verkligen kommer bli fullsatt. En knallröd arena + tifo + fullsatt. Ge mig torsdag! PS: Jag bär fortfarande t-shirten på vissa matcher och kommer göra det på torsdag också. Rekommenderar alla som har såna t-shirtar att använda dem om ni inte har Timråtröjor eller annat rött att sätta på er.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
PS: Jag bär fortfarande t-shirten på vissa matcher och kommer göra det på torsdag också. Rekommenderar alla som har såna t-shirtar att använda dem om ni inte har Timråtröjor eller annat rött att sätta på er.