1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2375074

Sv: Apropå nånting...
Synct: Nej det enda jag sett honom som härförare i är attityden och fysiken. Något som vi trots allt behöver i lagbygget totalt sett. Självklart är han inte oersättlig på något sett. Skulle ju tagit i princip varenda back i Frölunda före Didde om man säger så. Men nu är han en av få defensivt skickliga backar vi har och därmed viktig att han är hel till trots. En som kan hålla rent framför egen kasse där vi annars har lite få backar som har samma styrka som sagt.

Eronen däremot, där hoppas jag Kapanen kan signa upp honom snabbt för ett gäng år framöver, innan de andra lagen förstår hans storhet!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...