+ 17
Inlägg: 2375568
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Jag la för övrigt ut en syrlig tweet efter vi vunnit där jag bland annat kallade Frölunda för fuskande, filmande as. Ante gillade den 😅 Förstår att han är/var riktigt less.
+ 4
Så evigt less på alla som dividerar i ”Det jämnar ut sig. Alla får felaktiga domslut. Sånt som händer”..
NEJ. Det är så här hela jävla tiden mot några av storlagen på bortaplan. Det är liksom inte bara en felaktig utvisning, det är flertalet förödande domslut som kan vara direkt avgörande för ett redan svagare lag. Avskyr att jag behöver vara bitterfitta år efter år kring domarsituationen, men det blir fan aldrig bättre.