+ 9
Inlägg: 2375677
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Just nu är det väldigt skönt att vara Timråit. Inte många ggr i livet man får uppleva feelgoodkänsla. Jag passar på o njuter.
Sån är jag… för snart sitter man väl där med den svarta korpen på höger axel, knaprar cipramil som en rabiessmittad råtta och utanför bankar 4 vitklädda personer på dörren redo att komma in med den gamla välskurna tvångströjan.
Sån är jag… för snart sitter man väl där med den svarta korpen på höger axel, knaprar cipramil som en rabiessmittad råtta och utanför bankar 4 vitklädda personer på dörren redo att komma in med den gamla välskurna tvångströjan.
+ 2
Det blir inga 160 blås för mig idag när jag snart sätter jag mig i bilen. För fram ska jag komma!
Ses kl 19 senast! Forza! ❤️🤍❤️🤍❤️